Träningsläger á la Hebys damlag

Herregud vilken låg nivå det är på oss när vi är allihopa på samma ställe.. Men det är ju bara härligt. Bra att alla kan bjuda på sig själva.. Såna människor gillar vi..
Helgen på Åland är över.. Blev en lugn men rolig träning i strålande solsken. Minigolf, bastu, bad, tävlingar, vin, smirre, öl, zalmiakki, mat och svordommar. De flesta var glada hela tiden, det är skoj, lite irritation får man räkna med i såna här lägen... 
Man ser en hel del saker när man åker iväg såhär.. Underbart med alla yngre tjejerna som är så sjukt härliga och bjuder på sig själva hela tiden! Klockrena hela bunten!

Lilla brasan nere på stranden igår kväll med allsång och öl var bara för bra.. Såna kvällar skulle man ha oftare.. Åh så mysigt om man hade en stuga vid vattnet. Så underbart att sommaren är på väg..


Men nu är det förbi. Seriepremiär på tisdag, missar tyvärr den. Jobb på schemat.. Så typiskt. 
Är så sjukt leds på det.. Vet faktist inte hur jag kommer göra med fotbollen för som det ser ut nu så kan jag bara träna 2 ggr i veckan o typ inte spela en enda match.. Börjar fundera på om det är värt att ens hålla på..
Det är ju inte så kul när man inte kan satsa fullt... 

Det bästa skulle ju vara nytt jobb med bättre tider, men det är väl bara att glömma att det kommer hända.
Blir det flytt så blir det ju iallafall inte fotboll i heby. Kanske i nån annan klubb, eller så hittar jag väl på nåt nytt.

Känner mest att jag börjar bli mätt och att det inte är så kul som det har varit.. Mycket beror väl på att jag inte hinner träna o så.. men ligger en del annat bakom också....


Neee.. pizza nu då kanske. SÅ SJUKT SKÖNT ATT VARA HEMMA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0