lördag-söndag

Det har varit en lugn helg. I fredags gick jag o la mig tidigt, somnade innan 22. Var kvar i dygnsrytmen på PV och säkert helt slut efter de två dagarna där. Lördagen var tänkt till att byta däck och tvätta bilen, men ett av s-däcken var helt slut så jag skippade det och väntar tills jag har införskaffat mig ett nytt..

Bio stod sedan på planeringen, men uteblev.
Istället åt vi god mat och bara latade oss hela dagen och kvällen. Kollade lite på butterfly effect och läste bok samtidigt. hahaha, låter inte riktigt som jag! Men orkade verkligen inte dricka alkohol och vara bland folk. Helt slutkörd i huvet.

Så vad händer idag? SKITVÄDER vaknar man till, inte det roligaste. Känner inte alls för att gå ut o gå när det ser ut så här. Kanske blir så att jag tar mig ner till gymmet istället, men känner inte för det heller.. Tyvärr är simhallen stängd, hade varit skönt att simma. Kanske ska ta mig upp till spåret o springa lite..

Måndag och ny vecka imorn, jobb på schemat. Har ju varit ledig i fyra dagar nu. SKÖNT. Inte direkt så att jag var ledig torsdag o fredag, men ja ni förstår... :)

Få se vad som händer idag. Kanske en tripp till IKEA? Även om vi inte har råd o köpa det som står på listan egentligen, eller det kanske vi har?.. Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, ja hoppas de är okej..har inte använt mer än att jag provade där igår. Men hoppas det med tanke på att det annars var rätt dyrt för de där läppkurerna:)

2008-04-14 @ 17:35:50
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0