Hemma igen..

Oj vilken resa! Några erfarenheter rikare är man. Träffade en del härliga människor.
Testerna gick som de gick. perfekt syn, hörsel och färgseende. Marklyftet gick inge vidare. Fullt frisk fysiskt enligt läkaren och sen åt psykologen upp mig levande.. Grillningen hos polisen var inte alls så hemsk som jag hade väntat mig. Blev inte allför bränd om vi säger så.. Hoppas jag iallafall. hahaha..

Får vänta en månad på besked.. säger inget alls om hur jag tror att det gick för jag har verkligen ingen aning.
Vet ju inte hur en psykolog tycker och tänker direkt.. och absolut inte hur poliserna tänker.

så vi får se.. men jag hoppas inte på för mycket, då blir jag bara besviken. Jag räknar iallafall med att få söka ett par ggr.


Kom hem strax före 12. har ätit och läst lite bok.. ska snart ta mej ner till gymmet.. köra en timme, sen simma och sen blir det bastun. SKÖNT!

damn vad dumförklarad jag blev när poliserna frågade om jag är insatt i politik. inte ett skit o kunde inte svara på många av deras frågor. pinsamt, JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0