Vill bara kräkas på honom!!

Nyss kollat på Desperate.. Vilka vändningar den serien tar.. Så härligt!

Dagen har passerat, varit ledig och umgåtts med Henrik.
Kollat på Se upp för dårarna och även härjat lite med Klara.
Måste säga att Se upp för dårarna är en av de bästa filmerna jag nånsin sett..
Ni som inte har sett den: SE DEN!

Henka har även hunnit övertala mig att jag ska köpa mig en macbook. och jag bara längtar tills
jag har råd med det.. Hoho. FRÄÄSCHT! ha ska köpa sig en imac tydligen så det blir riktigt fräscht..

ser ut som det blir parteeey på lördag.. hehe..

Är det bara jag som har sett Svenskaspel reklamen med Martin snuskbrottare Lidberg och bara vill KRÄKAS över honom? Helvete vad äcklig han är.. finns bland annat på aftonbladet.se HUA!


Kommentarer
Postat av: maria

Den reklamen har jag inte sett:)
Gymma kommer jag absolut börja med igen, ska köpa nytt kort nu snart, men blir nog inte i Heby. Kommer skaffa ett i Uppsala isf så man kan spinna lite osv också.

2007-09-26 @ 06:39:31
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: julia

party? blir det hos satu eller menar du på annat håll?

2007-09-26 @ 13:49:16
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se
Postat av: Emelie

jag har sett den, den är jättebra =)

2007-09-26 @ 18:07:57
URL: http://emelieerikssons.blogg.se
Postat av: bettan

halluuu!
sitter å käjkar äcklig pyttipanna...uääähhh...inte d godaste direkt..haha...hörde att du skulle svänga förbi här efter jobbet på fredag å parta lite;-) ....eller skulle du ladda för lördan??!neee..ska börja gymma ja mää!snart...puss

2007-09-27 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0