Nu är det på allvar!

ja, nu ska jag VERKLIGEN komma igång med träningen, nu har jag ett RIKTIGT mål..
Känns bra det här, har en låång väg framför mig, men jag ska nå dit.. JAG SKA!
det blir 3-4 konditionspass i veckan, sen kompletterar jag det med det jag känner för vid tillfälle.
Kanske köper ett månadskort på gymmet, vi får se.

Ikväll ska jag tillomed ner o träna fotboll. Har jag inte gjort sen i hmm, april eller maj, minns faktist inte när sist. Var ett bra tag sen sist iallafall. Kommer inte ha nån kontroll över bollen, men det struntar jag i, det är konditionen jag vill åt.

Nu har jag bara några saker kvar o fixa denna vecka sen är det bara o vänta.
hoho Spännande. Ska söka lite jobb oxå..

Oh det känns bra det här! Det gör det.

Attans att sverige spelade 1-1 mot nigeria, ingen bra start. Men dom kommer igen, det gör dom, det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0