Min helg.

Sådär då är snart helgen över då.. Igår fick vi hem luckorn, men måste måla om stommen då den är alldeles för vit jämfört med luckorn, sen på med handtag så är det klart.. kommer bli så fint.

Har varit ner o kollat på damerna sista match, skönt med en vinst och det blev alltså 4 plats denna säsong. Bra jobbat tjejer! Önskar att jag hade varit med o spelat, men har inte varit så sugen o har heller inte haft tid då jag har jobbat nästan varje dag de varit träning.

Nu håller jag på o lagar mat. Fläskfilé strille o bea ;)
sen blir det film, Nina Frisk.. så det blir en bra söndag känner jag...

har dessutom hunnit söka 2 jobb, har två till o söka så de blir nog bra..

nu till köket igen..

Kommentarer
Postat av: Emelie

håller tummarna för jobbet :)

2007-09-24 @ 08:17:44
URL: http://emelieerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0