Äntligen!!

Idag ska vi hämta VÅRA KÖKSLUCKOR!!! Yeehaa!
som jag har tjatat om dom. Lämnades in i januari tror jag, nu är dom klara. haha det tog sin lilla tid. Jag ringde dessutom och frågade om dom i juni och då hade han inte ens börjat med dom.. Grr.
Hoppas på att resultatet blev bra.. Innan var de himmelsblå, asfula. Vi hade de aldrig uppe som tur var!
Nu ska de vara vita. Sen lär vi köpa hmm, handtag? säger man så? hmm aa det ska vi iallafall köpa. Får ta det när jag har fått min lön. Sen är köket klart. 1 år o 5 månader från att vi köpte lägenheten. haha. Vilket tempo!

Det kommer kännas som ett nytt kök och det ska blir så skönt o slippa se alla fula saker i skåpen och kunna ha besticken i lådor..

Det har inte gått så bra med min träning, varit förkyld i över en vecka nu och hoppas på o komma igång efter helgen. ska dessutom köpa gymkort när jag får lön o då kan jag inte smita, det är jag för snål för..
 
Om ca en månad åker vi till malmö! Lille Åke ska ha namnkalas. undrar vad skrutten ska få för fint då..

Förslag någon?




Kommentarer
Postat av: Emelie

förstår att det ska bli skönt med luckor... varför har dom tagit så lång tid på sig? De har ju haft 9 månader på sig...

2007-09-22 @ 22:22:30
URL: http://emelieerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0