Make my day, make my hair..

Jaa lilla jag måste gå till frisören. Eller måste va ju ett dumt ordval.. VILL oxå såklart,
men lite fundersam på vad jag vill göra med mitt hår... lurigt..
har kollat lite snabbt på lite frisyrer och hittade en som var grymt snygg, men frågan e ju hur jäkla drygt de blir o behöva styla varje dag.. Annars kanse man ser ut som en tant.. å andra sidan så har jag ju lite vågigt hår och jag skulle ju slippa använda plattången hela tiden.
Iallafall detta är min favorit..

image90

GRYMT jävla snyggt, ja.. Men jag kanske har för tunt hår? Eller? Ne kanske inte..
En annan är denna.. då behåller jag ju längden jag har, men vet inte om jag vill det..

image91

Den tredje är ganska enkel, men rätt schysst ändå.
Dock blir jag beroende av plattången om jag ska ha en sån frisyr o jag vill helst slippa den.

image92

Ja, den första är ju helt klart snyggast, men skulle jag passa i den?
Måste nog fråga nån frisör vad de tror..


sen är frågan vad jag ska ha för färg?? mkt nu..


Idag började jag kl 6. TUNGT! gick upp 5. haha var evigheter sen. Men har tur o piggnar till fort på morgonen, bara jag tar mig upp ur sängen.
Dagen flöt på nu e jag trött. ledig imorn.. blir tvätta o så kommer nog madde på besök senare. trevligt.
hon åker till thailand om 6 dagar med sin pojkvän. Inge avundsjuk alls.. Skulle vilja ta med mig min henrik o fly regn o rusk o ligga på stranden till januari jag oxå. skulle ju inte va helt fel..

Nej nu lär ja göra nåt vettigt...

vilken frisyr?

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket. Bara bra med mig, fullt upp nu när studierna närmar sig sitt slut. En massa plugg som gäller. hua.

Om jag skulle välja ngn av de där frisyrerna skulle jag ta den sista, men alla var grymt läckra!!

Hoppas att allt är fint med dig. kram

2007-11-06 @ 21:35:23
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Case

Hmm jädrigt cool, men tror d e massa styling som krävs.. å massa hårspray... ;) Men coolt och tycker absolut att du ska prova! Vad har du att förlora? Tycker mig minnas en fröken som sa som svar till mig en gång för inte så länge sen "bara en tråkig frisyr". Hoho. ;) GO 4 IT! Där jag klippte mig har de 20% på färgningar i november, klipp där!! Fäg å klipp för mig gick på 800 pix ca! DET e bra! Puss.

2007-11-07 @ 00:00:28
URL: http://case.blogg.se
Postat av: Case igen

Annars gillar jag ju trean men d e ju för att d typ e sån frisyr jag hade i våras å nästan nu me, fast utan lugg. ;)
Å jag ska nog till Thailand i januari! Tjohoo! Om jag nu kan va ledig då.. Hoppas hoppas! Puss igen.

2007-11-07 @ 00:02:11
URL: http://case.blogg.se
Postat av: bettan

tuddeluu!!!åååhh tycker första frillan var shysst....särskilt på dig som har självlockigt hår!kan ju bli hur coolt som helst!våga!!hehe.....hade bäst!!puss

2007-11-07 @ 19:47:12
Postat av: Anonym

Tycker du ska ha den du har, tror tyvärr ingen av dem passar riktigt

2007-11-09 @ 18:17:22
Postat av: tes

haha vafan skriv namn männska... annars lyssnar jag inte på dina åsikter ;)

2007-11-09 @ 18:23:09
URL: http://tes.blogg.se
Postat av: Kinda

Det va jag som skrev. Ingen du känner men...

2007-11-09 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0