Kallelse.. Ännu ett steg närmare..

Hjärtat slog fort fort fort när jag såg mailet..
Hade råkat glömma bort mitt lösenord till min sida på Polisen så jag kom inte in först heller..
Tankarna snurrade o jag blev mer o mer nervös..
Dom sa att om man blir kallad så är det ungefär 2 veckor innan test. NEEJ jag är inte i form var det enda jag tänkte..
Kom till slut in och kunde läsa mitt meddelande..

JAAAA, Kallad till fystest för polishögskolan! SÅÅÅ JÄKLA GLAD... nästan så det kom en tår. :)
Lycka.. Som tur är så är det ett bra tag kvar till testet äger rum. Dessutom hamnade jag i Falun, skönt o slippa åka långt... :)
Nu jäklar ska det tränas här...

hoho!

8 (ÅTTA) dagar kvar till min födelsedag oxå. Mkt nu.

Ledig imorn. skönt.. ska åka till mamma o hänga lite med henne..


Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS!!!!!

2007-11-14 @ 20:53:08
URL: http://emelieerikssons.blogg.se
Postat av: Evve

GRATTIS!! det kommer du klar av galanT! :)

2007-11-16 @ 15:36:30
URL: http://evelinahogberg.blogg.se
Postat av: Maria

vad roligt, hoppas att det går vägen:) Jag har tackat ja till jobbet jag. Men har ju iaf provanställning på 6 månader så bara att sticka därifrån o jag får ett annat bättre jobb.

2007-11-17 @ 12:31:17
Postat av: Maria

Jag tänkter köpa mig en lägenhet centralt i uppsala iaf. längst ifrån jag kan tänka mig är Salabacke. Men kommer främst titta på Luthagen, Fålhagen och så. Men vi får se var det blir:)Hoppas att du har haft dig en bra helg. Kram

2007-11-18 @ 19:36:11
Postat av: Maria

jag som skrev. Min bloggadress vill aldrig vara med bara (mariiamiia)

2007-11-18 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0