flytt, regn o svullna fingrar.

Jaa. fredagen är förbi. gick upp vid halv 8. åkte till uppsala vid 9..till ikea med mamma, köpte soffa, tv bänk och soffbord. sen fylla hela flyttbilen med prylar. helvete vad med saker männskan har.. galet.. sen rally till heby slänga ur allt o sen rally in igen med bilen. tillbaka till ikea för att få rätt soffbord plus att jag fick en klädsel till min fotpall.. yeay!

sen blev de bara plocka prylar, bygga ihop möbler osv resten av kvällen. kom hem för inte alls länge sen från mamma. stackarn lär väl ha däckat i sängen nu.  dags för mig att krypa till kojs snart oxå. lär väl komma upp i vettig tid för att hinna hjälpa mamma, åka o handla med henne i sala, bestämma om jag ska ut eller inte och hur kvällen ska se ut osv. Mycket nu...

hennes soffbord hade seriöst 50 skruvar. skämtade om det först men sen räknade jag o de var verkligen 50 skruvar. är inte det helt sjuk?? vem designar ett sådan bord? ok det är ju stabilt som fan, men går det inte lite till överdrift? 

nej nu ska jag bädda ner mig i sängen.. ögonen skriiiker efter sömn..

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0