Underbara SOL!

Kom precis hem från min lilla morgonpromenad.. SÅ TYPISKT, jag visste det. KANONväder idag bara för att jag jobbar 10.30-19.30. FUSK! det har varit jättefintväder nästan varje dag som jag jobbat o självklart blåsigt o kallt när jag varit ledig.. Men det kommer väl. Idag hade ja gärna varit ledig eftersom mamma o syster ska komma ut hit, fast till bror..De ska flytta ut katten till honom. hihi.

Snart söndag! Ska bli så mysigt o åka till Malmö. Måste ta med mig springskorna så jag inte fuskar nåt.
Nu ska jag komma igång ordentligt. Underbart o springa längs med ribban om de är fint väder där nere nere vecka.. mmm.. Om sven e ledig kanske jag får med mig honom ut på en runda oxå. skulle vara skoj!
Har dock ångest över flygplansmodellen som sagt :( huua.. lär förbereda mig för det värsta. Funderar på o ringa in till Coo mitt på dagen på söndag o kolla vad det är för nåt.. haha Vad löjlig jag är, men jag avskyr en viss typ av plan som sas kör.. LÄSKIGA!

Nu lär jag käka frukost o slita upp älsklingen ur sängen..

Ha en fin dag nu gott folk!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får tänka pengar gumman:)
Mm det har varit fint väder idag...tråkigt att man inte hinner njuta när man är inomhus hela dagen:( Jag skulle ha pluggat nu ikväll jag men blev barnvakt istället en stund...får sätta mig och plugga nu istället då

2007-05-03 @ 20:06:41
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0