Planering.

Idag blev det fotboll i 3 timmar, lite roande att se folk spela som inte har spelat på flera år. Orken finns inte riktigt där. hehe..
Skjutsade sedan bror till FH där dom skulle ha lite fest, får se när jag ska hämta honom ikväll/inatt. han ringer väl snart hoppas jag.
Imorgon blir det jobb 14-21. skönt att inte jobba morgon.

Ikväll har jag suttit o planerat min garderob lite granna, som det ser ut nu är det kaos, inte gjort nåt åt den sen vi flyttade in o allt är bara kaos, jag har så svårt o hålla ordning och när de ser ut så där är de ännu svårare, så nu måste jag göra nåt åt det o då vill jag fräscha upp alltihopa.. Ska måla, lägga golv, sätta upp hyllor. Men först måste jag slita ut de som finns där nu. ska bli skönt o få det gjort. vet dock inte när jag ska ta tag i det. Först måste ja ju köpa spackel, färg o golv. Ett annat problem är att det går en massa rör där inne som jag måste gömma på nåt sätt. Får fjäska lite för Fredda så kanske han vill fixa det. Bygga in det så man inte tänker på det. Fast det borde ju inte vara så svårt o göra själv heller. Jaja vi får se hur jag löser den biten.
Jag önskar att den var liiite större. Helst skulle det ju vara ett heelt rum, men det går ju inte.. :(
Vilken lyx de skulle va med en riktig walk-in.. mmm *drömmer*

jaja.. ska slänga mig i soffan o kolla på Seine nu tänkte ja..

gääsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0