friday night!

Nyss hemkommen från jobbet.. seg kväll. VARFÖR får folk för sig att de ska in o handla en massa skit strax före stängning? gaah ja e precis likadan, men nu vet ja hur de känns för stackarna som vill hem.

funderar på om ja ska försöka fixa ett till jobb över sommaren, tror inte ja kommer orka åka till arlanda.
Elin tycker ja ska höra med hemtjänsten lr där hon fått jobb nu. Maria tipsade mig precis om Sjukhemmet så vi får se.. söta är dom iaf som kommer med förslag.

Jannika va in idag på jobbet, inte sett henne på ett tag, blev iaf bjuden på  fest nästa lördag hos Åsa. Bara tjejer, jättekul ska det bli! Det ser jag fram emot.. har jobbat alldeles för många helger nu känns de som o eftersom jag slutar 16.30 så är de ju huuur lugnt som helst. FEST!

Vill ut o gå lr nåt. Men fick inte tag på elin o känns inge skoj o gå ut o traska ensam ikväll...
jaja, får väl slå mej ner i soffan o bli fläskig ikväll istället..





Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, men mig fick du med på promenad:)

2007-05-18 @ 23:16:02
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0