Åh NEJ!

Jag är såå opeppad i kroppen för match. Har inte tränat på hela veckan då jag jobbade i tisdags o torsdagsträningen blev inställd.. Match om 6 timmar.. huua. bara o försöka komma igång helt enkelt.

Det blev en väldigt lyckad kväll igår.. När jag kom ut till hanna o patrik var även Sara o henrik där (min henriks syster med pojkvän) Vi åt massa tacos o drack vin, sen spelade vi lite spel o sen blev de lite småprat o försök till planering av våran lilla "tjejkväll" som vi snackat om sen i mars. Hahah Svårt o få de o passa in, alla jobbar olika, vi får se hur det går. Kom hem strax efter 2 tror jag, toksliten efter en heldag på jobbet. Sov som en liten gris o nu sitter jag här, nyvaken o sliten som tusan.

Ska käka lite frukost... sen går ja nog ut Till H & P. leker lite me klara o hämtar bilen..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt, låter som en trevlig kväll! =)

2007-05-20 @ 14:29:42
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0