Åh, ljuva söndag.

en riktigt bra söndag. Va hem till henriks mamma o käkade, gick till golfbanan en sväng o köpte oss en varsin korg me bollar o stod o slog. första gången i hela mitt liv jag gör det.. Men det var roligt. o billigt.. 10:- kostade de bara.. tror de va 20 bollar så de va värt det.

Imorgon har ja ingen rolig dag. Fick ett pass mellan 18-21 inge kul men så såg jag att de fanns ett extrapass 9-15 så ja tog det oxå det betyder alltså att ja är ledig mellan 15 o 18. KUL!!! nej.. känns inte så lockande att åka hem för de 3 timmarna, kanske ska hitta nån som man kan träffa o ta en fika med, skulle vara trevligt. Vi får se...

Imorgon ska jag även ringa o höra med en kille om extrajobb, som de är nu blir det ju inge pengar o leva på. Jättetråkigt. Tjänar inge vidare alls nu om man jämför med arlanda men så slipper man ju resorna nu oxå o det betyder massor. Så skönt o få lite tid hemma...

undrar vad ja ska göra ikväll.. hmm...

Det är SNYGG NAKEN på tv nu. första gången ja ser det.. kollar inte så noga men verkar lite löjligt. Han öser ju över komplimanger på tjejerna, visst är det tokbra att hjälpa dem till ett bättre självförtroende, men de är ändå lite för mkt.... jaja,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0