Ååhåå.. buuhuuu

BAKIS!!! det blev lite mkt igår, efter ölspel, djurlekar o gud vet vad så blev det en hel del o man hade fan ingen koll på hur mkt man drack. Men kvällen var jätterolig!! Kul o träffa lite folk som man inte träffar varje dag.. Kul o träffa dom man träffar varje dag oxå förstås, men ni vet.

idag blir det grillning till brunch. BAKIS som jag är.... Väntar på att henrik ska komma hem från studion så ska vi grilla lite, senare idag ska vi ut till hans mamma o käka. Blir nog grillat då oxå.. hihi

Nej fint väder idag så de e dags o lägga sig på balkongen..

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, underbart väder idag:)
Mmm gårkvällen var riktigt lyckad, men jag är också gryyyymt bakis

2007-05-27 @ 11:23:22
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Maria

Haha jag ska ut på balkongen nu ja...får se om min baksmälla tillåter det:p

2007-05-27 @ 11:33:07
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0