Jag kunde inte låta bli....

åkte till gränby en sväng då. Mamsen hade en rabattkupong på 100:- på H&M som jag fick. alltid nåt tänkte jag, som har märkt hur snål jag har blivit. Vilket är bra eftersom jag alltid brännar pengarna samma dag ja får dem i vanliga fall.

Va iaf in o kollade lite. köpte 2 toppar. En svart ganska enkel och en svart tunika. Kalaset gick endast på 198:- Nöjd och utan ångest över pengarna.
hittade en hel del fina saker som jag gärna skulle sätta tänderna i, men icke.
Så kikade jag lite på det lilla som fanns av M's kollektion. den vita skinnjackan tyckte jag va fräsch. Den gillade jag, provade den dock inte så vet inte om den är snygg på.

Skulle köpa ny mascara, Maxfactor, Masterpiece max. Men den va såklart slutsåld. alla vill ha den, jag hoppas att den är så bra som jag har hört nu.. Gillar föregångaren och denna kan ju bara vara bättre tycker man. Nån som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0