Fredag. HELG?

Så var fredagen här. efterlängtad av många. fruktad av mig! nej då faktist inte.
På schemat står 2 nätter jobb. Får se om jag utökar det till 3 nätter. PENGAR!
Så idag gick jag upp tidigare än jag behövde, återvänder till sängen om ett par timmar.

för första gången på ett år ungefär har jag inte ångest över att åka o jobba natt, vilket betyder att jag inte kommer ringa o säga att jag inte kan jobba (vilket jag gjort ungefär 10-15 ggr det senaste året då jag tokångrat mig när jag tagit på mig det. Man blir lite för bekväm av att börja jobba dagar.. :P

så gott folk, vad händer i helgen? nån mer än jag som ska slita för slantarna? eller har du nöjet att få vara ledig?

Kommentarer
Postat av: Maria

För en gångs skull får jag vara helt ledig i helgen. Har tackat nej till jobb med gott samvete:) Om de ringer igen säger jag återigen nej. Ha en bra helg gumman! Kraaam

2007-03-23 @ 09:55:34
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0