Välkommen till världen.

Den 21a juni blev jag moster.. Då kom en liten pojke till världen. Lilla Åke.
Ja, ÅKE.. E så trött på alla som skrattar o säger att det är så ovanligt. JA det är kanske lite ovanligare. Men det är väl roligare det än att han kommer ha samma namn som 5 andra i klassen när han blir äldre.

jag tyckte inte heller att det var så roligt namn först, men nuuu.. ååh så fint. Lilla Åke. hihi.
Han är världens vackraste lillgris oxå..

söööt.


image79




imorn ska jag o Elin åka till västerås. Ikea står på planeringen, samt byggmax.
jag skall nämligen äntligen ta tag i min lilla garderob jag har. lär göra iordning den ordentligt så vi kan ta tillvara på alla förvaringsmöjligheter.

blir golv, färg, hyllor, krokar o lite sånt. skoj skoj.. ser fram emot det.









 

Kommentarer
Postat av: maria

Näää så söt han är:)

2007-06-25 @ 21:57:58
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Legenden

Åke rockar!

2007-06-26 @ 22:31:16
Postat av: Julia

grattis till mostergrejen =) hihi åke är söt

2007-06-27 @ 17:57:27
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se
Postat av: Mimmiiii muuus

Åke är fint namn :)
Jag tror jag skrattade åt det första gången du sa det..men det gjorde du åt mina ANNOLUNDA andranamn också, så jag är förlåten :) Puss vi ses på Lördag!

2007-06-27 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0