Ny vecka.

Måndag igen. Idag ska jag jobba 12-20.30 hoppas på en smärfri dag med mkt jobb på golvet lr nåt.. :) sköönt de skulle vara..
Har varit ute o gått o sen duschat, varmt ute.. ska snart trycka i mig frukost o sen åka o jobba.. Inte allt för lockande när ja vet att Elin o Jannika är o badar. FUSK! ja vill me..

Ikväll kommer Catalina hem till sala.: SKOJ!!!! o på onsdag åker Linn o hennes pojke till Italien.. HÄRLIGT! hade ju hoppats på att hon skulle va hemma i gävle i helgen ifall vi åker upp o kollar på fotboll.. men men..

Nej nu är de frukost, borsta tanden o åka o jobba..

ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Case

Jag har oxå badat idag. men sen kom en svan å skrämde bort oss.. Så då drog vi, den va SKIIIITSTOR! Hahaha! Puss.

2007-06-11 @ 16:47:37
Postat av: Maria

Ja idag tog jag mitt premiärdopp, riktigt skönt:) nää lite kallt måste jag erkänna brr... nej, in i duschen nu. Hoppas det går bra att jobba. kram

2007-06-11 @ 17:44:00
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0