vilken morgon!

gick ut o gick strax efter 7 och det var VARMT!!! idag är alltså en sån dag man ska vara ledig o ligga o steka i solen...
synd att jag ska åka o jobba om 20 minuter då. Som tur är så är det bara till 16 så hela dagen blir ju inte förstörd..

Ikväll är vi bjudna på kalas hos johan, 25 år blir han! grattis grattis.. Vi får se om vi kommer iväg, troligen inte då henka har massa jobb i studion o jag ska sova tidigt, upp 7 imorn ut o gå o sen åka o jobba..

men nu ska ja njuta klart av min omelett :) haha första dagen på mitt nya liv idag (för 10e gången) men nu är det allvar...

ha en fin dag i solen

Kommentarer
Postat av: emelie

tackar, kan nog behövas:)
ha det fint, nu ska jag ut i solen :)

2007-07-21 @ 10:51:06
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: Jennie

ha de så skönt ute i solen.. här regnar de..

2007-07-21 @ 13:07:56
URL: http://knasig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0