vad är det som händer?

buuhuu... alla mina fd muskler har numera blivit fett!! jag har inte tränat fotboll på ett halvår i princip, skönt då jag e leds på stora benmuskler, men det blir ju ingen skillnad storleksmässigt, numera är det feta lår!! :(
vad ska jag ta mig till? jag har noll självdisciplin, jag behövar någon att träna med så jag inte kan dra mig ur hela tiden. Lär köpa mig ett gymkort, de är nog det enda som verkligen får mig att träna.. verkar så.
och med det kanske man orkar sätta igång o springa osv... jaa, så får det bli, kosta vad det kosta vill, magen o allt lull-lull ska BORT!


usch, vad deppig jag blir av detta...


image88

Kommentarer
Postat av: julia

haha hur tror du jag känner mig? har inte tränat en endaste ordentlig träning på över ett år.. snacka om att musklerna är borttynade. skittrist, bara att börja om igen =/

2007-07-26 @ 21:22:39
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0