Nytt. Vitt. Skönt.

Sådär.. Ändrade designen ännu en gång för denna blogg. Man tröttnar fort och nu kände jag för VITT. LJUST! Någon gång måste man slita sig från sina mörka favoriter o framstå som mindre bitter, eller nåt.

Det var ett bra tag sen jag skrev, garderoben blev klar o jag har bara jobbat denna vecka. idag skulle vi fixa till våra cyklar för att sedan kunna ta sommarens första cykeltur. För det första så var vädret värdelöst, bara regnade o blåste och var allmänt trist. För det andra så verkar båda mina hjul vara vinda. När vi sen beslöt oss för att sätta fast båda mina hjul för att provcykla så märkte vi att det inte fanns nått sånt där kejdehjul lr vad det är på bakhjulet, attans så det måste införskaffas innan jag kan cykla på min fina orange-metallic Mustang. SÅ FIN, fick den av Henrik då han kom på att han hade den låg o skräpade hos sin far. VILKEN LYCKA!! En gammal hederlig U-ram underbar färg och inga växlar. LOVE IT! Längtar tills jag kan ta min första tur på den. hihi..

Jag kan nästan jämföra denna känsla med barndomskänslorna när man hade fått en ny cykel o skulle provköra första gången, håller nu tummarna för att hjulen inte e allt för vinda.

För övrigt en väldigt lugn helg. Ledig igår och idag jobb imorn från kl 16 så är ju nästan ledig hela helgen, skönt.
Igår blev det lite grillning uppe hos Ulla o Kent, Väldigt gott förutom gurkan som smakade mögel, tur att vi kunde peta bort den allihopa..


Nej dags att göra nåt vettigt, tvättat ikväll, vilken rolig lördagskväll va? Kände att det faktist funkade för mej då jag inte alls hade några planer eller heller ingen lust att planera nåt. Så varför inte göra nåt bra då?
Dessutom har jag suttit här o försökt få ordning på designen på bloggen. Phu..

Kommentarer
Postat av: emelie

hej chcia.
det är på fujicolor
:) har kollat på ett rum idag.hoppas på det. allt bra med tes?

2007-07-07 @ 22:34:57
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: emelie

jag ska typ ha koll på massa fotografer somtar skolfotoo i sthlm:)

2007-07-07 @ 22:43:15
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: Mi

Vi väntar på att få fönstren hit och ditmonterade :) Byggfirman som bostadsföreningen hade anlitat hade lyckats beställa fel mått på alla sovrumsfönster... trots att de var inne överallt och mätte! Suck :( Men men, hoppas det blir fint då det e klart iaf :)
Vad fint du fick här förresten!
// Mi.

2007-07-07 @ 22:56:01
URL: http://josiesweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0