En främling ringer och berättar om sitt liv.

Ja, det var ett annorlunda telefonsamtal jag just hade. jag hyrde en lägenhet i uppsala i andra hand i höstas/vintras och hade all kontakt med en tjej som heter J. Nu ringer hennes ex pojkvän som äger lägenheten o frågar en massa saker och öppnar sig för mig om hur han hade det när han var tillsammans med henne. haha weird situation. Dessutom säger han att jag har glömt nå papper där vilket jag har svårt o tro så han vill att jag kommer dit o hämtar dom, hahaha Oh NO, jag ber min mamma göra det säger jag, oj vad han tvekade på det.. lite småslemmig! men väldigt trevlig i övrigt!

Det gick relativt snabbt o jobba idag, men fruktansvärt tråkigt är det. Vill hitta ett jobb som jag trivs med. hur ska det gå? Men nu har jag bara 12 dagar kvar o beta av innan jag får nån dag ledigt. Det går nog fort.
Tis-fred komm jag dessutom vara ensam hemma då henka åker upp till hälsingland med sina systrar mfl. jag vill oxå!! men jag valde gotland framför det, nu måste therese jobba istället..Snyft!
Nästa år är det jag som ska ha SEMESTER, vägrar jobba som vikarie då med. haha önsketänkande..

Ikväll blir det;

* Tvättning
* Tv
* Kanske en film
* Ensamhet -Skönt
* Sova tidigt

nu ska jag göra nåt vettigt


Kommentarer
Postat av: maria

Ja, det var ett litet underligt samtal del där:) ha en bra lördagskväll nu. kram

2007-07-21 @ 19:29:33
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0