det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Det blev ju sala festivalen i lördags iallafall.. vilket jag ångrar NU!
slutade nio, men en kille på jobbet tog min sista kvart så jag stack hem till elin o gjorde mej iordning, jonte skjutsade mej hem till åsa. klockan var nu snart 22. var ju tvungen o hinna ikapp.. DUMT NOG.
hällde i mig groggar, vin o shots. pucko, 1 timme senare traskar vi ner mot hotellet..

jaa, sen har jag svaaga minnen från kvällen. Min mobil är borta som säkert alla inom 3 mils radie vet om.
grät o var ledsen o var en grymt pinsam flicka.. Sådant här får bara inte hända.

jag ber om ursäkt för mitt beteende gott folk, men ha överseende, nästa gång kanske det är du!

Men jag träffade iallafall Gustav Johansson, han har jag inte sett på flera år. Det var skoj.

I söndags ( tror jag det vet) när jag jobbade träffade jag även simon Larsson, gammal klasskompis från gymnasiet, pojken har växt till sig.

så det var 2 roliga meetings denna helg. allt annat kan vi ju bara glömma.

saknar min mobil så mycket :( snyft.

ledig idag, får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha usch det är sånt som händer.
känner igen mig lite i det där, har haft minst en såndär kväll.
tappa mobilen låter inte som någon höjdare heller.
ha de fint babe.

2007-07-31 @ 11:55:28
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: linda

Ahh, ja nej det är aldrig bra att kappa,hoppas att du inte gör om samma sak, men det ät lätt hänt och när man jobbat hela dagen också.

2007-08-01 @ 12:51:05
URL: http://lindiez.blogg.se
Postat av: nadina

Tjena tjeejen.. ääh du inget att oroa sig för, de händer även de bästa.. tråkigt bara d med mobilen! Jag är hemm anu iaf, så ta o hör av dej när ddu skaffat nr:) Pusssss

2007-08-01 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0