Bye bye och jag avskyr Spray!

Nu har älsklingen åkt, hans syster med pojkvän kom nyss o hämtade honom och jag VILL OXÅ ÅKA!!!!
avundsjuk ju. vill oxå ha semester, umgås med dom o bara ta de lugnt där uppe..

Nu har jag varit utan mail i flera dagar, spray skulle funka igår men nu gör det inte det pga överbelastning för att alla som inte har kunnat vill kolla sin mail. SKAM SPRAY! riktigt dåligt tycker jag, de borde ju kunna förbereda sig för sånt, jag MÅSTE kolla min mail!! morr...


nu ska jag käka mina ägg o sen ska ja åka till sala o umgås med Elin. länge sen, har inte träffat henne på över 2 veckor.. hon har ju hunnit vara i grekland o allt. sen blir det jobba 15.30-21.20 Stänger med Karin V idag, nice det!

nee dags o koka ägg o fixa till sig lite..


ENSAM HEMMA!! yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0