Är det bara jag?

Ibland kan jag få en sån längtat till hösten. alla fina färger på träden, luften, lukten, mörkret. Är man ensam är det ju inte någon höjdare men med sällskap. Tända ljus burra upp sig i soffan ta en promenad med höstregnet hängandes i luften. Deprimerande säger vissa, vackert säger jag.

image85


De dagar som solen skiner och fortfarande värmer är ju underbara det med.
Titta bara på denna bild. Vackert!!

Men första ska vi få njuta klart av denna sommar som tyvärr inte alls har varir rolig vädermässigt, inte mycket sol och inte särskilt varmt. Får hoppas på att Augusti blir en kanonmånad med mycket sol innan hösten smyger sig på.


Nu ska jag snart göra iordning lite mat, idag har vi sovit i princip HELA dagen. tröttisar. Men jag behöver vila upp mig inför mina 14 dagar utan ledighet., huuuuaa..

Mat: Fläskfilé, Strips o Bea. Mums!

Kommentarer
Postat av: emelie

jodå det går. åker till sthlm imorgon, ska kolla på en lägenhet och ett rum. åker till piteå sen på onsdagen och då MÅSTE jag ha löst boendet...

2007-07-19 @ 23:34:52
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0