3 stycken första gången!

Mamma kom hit o vi dödade lite tid genom att köpa lite kläder till åke, sen åkte vi ut till brorsan. Jag fick med honom ut på en lite båttur o fiska. första gången i mitt liv på riktigt (en halv gång med mimmi men de räknas inte för ja fastnade i ett träd när ja skulle kasta) och vet vad? jag fick NAPP TRE GGR.. yeay.. först en liten abborre, sen en liten mört o sen en ännu mindre mört, tyckte så synd om dom men de kändes bra när johan släppte ner dom i vattnet igen... rädda små stackare.

idag kände jag hur de kröp på ryggen när ja satt o solade lite hos johan, kliar lite o så vare en FÄSTING! fy fan vad jag skrek, så sjukt äckligt!


nej nu ska ja såsa o soffan lite..


Kommentarer
Postat av: maria

Skoj att handla barnkläder:) Ska du inte åka o hälsa på systersonen snart? Mysigt med bebisar.
Sugen på sala festivalen är jag, men som sagt jobbar så får väl slita istället:)

2007-07-25 @ 21:05:43
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0