Förvirring och annat dumt.

Har jag gjort nåt? vad är fel? blir grymt förvirrad för är det nåt som är fel får du fan se till o öppna käften o säga det.
Inte lätt o göra nåt åt saken annars. Att ignorera mig osv är ingen bra lösning på problemet.

Helgen är förbi. Det blev utgång för mig o Ida i lördags.. Åkte in rätt tidigt o satt på terassen en tag, sen mötte vi upp Hussein o gick till svenssons. Även Ako anslöt senare.. Det var en OK kväll. Men vet inte vad det är men känns som att jag är rätt leds på krogen. Inte alls lika kul längre.. Hur kan det komma sig? Jaja..

Idag har jag lämnat intresseanmälan för att bli blodgivare. Jag skänker hellre blod än pengar då jag vet att pengar lätt missbrukas. kanske att man ska donera sina organ när man dör. jag har ju ändå ingen användning för dom när jag är död. Då är det ju bättre att nån annan får dom.. Mmm, sånt här tänker jag på hela dagarna. Väldigt glad tjej va....

Imorn är det jobb igen. Känns väl sådär. Skulle helst vilja få tag på ett nytt jobb men det är ju i princip omöjligt känns det som. bara o bita ihop.. Jag känner att jag behöver nåt nytt i mitt liv. skulle va skönt o vörja plugga, för att bli nånting.. men jag vet inte riktigt vad jag vill satsa på om det inte blir polis.. kaos i mitt huvud för tillfället.
Vill ju inte vänta för länge med o plugga heller.. Då hinner man ju bli gammal innan man är klar. haha..

Ne, ska nog sätta mej o kolla lite utbildningar nu på en gång... 

Kommentarer
Postat av: Case

Puss på dig lilla truls. Snart är det jul då ska vi leka!Jag har vääääärldens bästa julis till dig! Kraaaaaaaaaaaaam.

2007-12-04 @ 23:00:15
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0