Ett antal veckor senare..

Ja det dröjde lite tills jag orkade ta tag i o skriva nåt igen. Julen är över och det visade sig bli en mycket lyckad sådan trots att jag jobbade både julafton och juldagen.

dan före dopparedan spenderade vi hemma hos min kära svärmor Ulla. God mat och smaskig tårta till efterätt.
Fina klappar och spel i gott sällskap.
julafton jobb till 14 sen julafton för hela slanten. Massa mat och MASSA klappar.. Oj Oj Oj Oj..
så mycket fina julisar man fick denna helg.

*ett brett bälte
*ett spel; Balloon together
*underställ
*ett helt kit från bodyshop (mmm passionfruit)

*kaffebryggare
*vattenkokare
*volumaster
*presentkort på IKEA
*biljett till FOOTLOOSE
*biobiljetter
*vinglas
*masterpiece MAX
*Dior BLACKOUT
*en tokmjuk filt
*presentkort på gym och simkort
*en bok, Air Babylon

kan ha glömt någonting nu... Men är mer än nöjd. Känner mig rikigt bortskämd..

Hade önskat mig en ny soffklädsel då jag tyckte den var för dyr för att köpa själv. hahaha.. snål.
Så då fick jag presentkort på IKEA. Igår susade vi dit och beställde den och så köpte vi en hurts till databordet och ett skåp som vi kan ha prylar i i vardagsrummet.. har haft ruskigt dåligt med förvaring..
Fredag v. 1 kommer klädseln på posten. YEAY. längtar. Bort med det fula beiga och in med mysiga mörkbruna.


Juldagen blev det ingen utgång. Tråkigt på ett sätt då det hade varit kul o träffa lite folk som inte bor kvar här längre men kände ändå att jag verkligen inte orkade gå in o trängas på hotellet som sällan är roligt ändå..
Förhoppningsvis hinner jag träffa några av dom ändå..

Vi åkte istället till Uppsala, käkade på Tsatziki och gick sen på bio - Good Luck Chuck.
Ruskigt rolig film, Se den! Va hemma vid 12, skönt och underbart att slippa vara bakis dagen efter.

Idag ska jag köpa gymkort och lite senare ska jag åka o hämta sara så ska vi lajja lite.. Mysigt..
Dessutom ska jag nog sätta mig med mitt schema för 2008 o skriva in i min kalender..


3 veckor kvar till fystest. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag kommer klara det. Har inte tränat och är långt ifrån iform. siffrorna på vågen bara stiger. Så nu blir det 3 veckors hård träning och strikt kost. Det bara måste bli så.
Jag har inget annat val. Klarar jag inte testet så har jag bara mig själv att skylla. Jag är en latmask utan självdisciplin. Så idag blir det förhoppningsvis gym + simning (beroende på om jag kan köpa kombinerat nu i december fast de är terminskort.. annars blir de bara gym.. Imorn är det fotbollsträning oxå..
och till lunch idag blir det lax och broccoli. Mums...

Ha en bra dag och god fortsättning.

Kommentarer
Postat av: Case

Jag tror att fystestet kommer att gå helt galant! Vilja å inställning vet du vällan. ;)

2007-12-28 @ 20:36:19
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0