Ni MÅSTE hjälpa mig med detta!

Så här är det. jag är LAT. jag har inte ORKAT köpa någon ny parfym det senaste halvåret, alltså har jag gått runt o inte luktat nåt alls.. hmm hoppas jag iallafall :)

men nu när hösten kommer känner jag att de e dags o ta sig i kragen o bli fräsch! måste köpa en ny parfym alltså.
Antingen ber jag syster köpa en på jobbet. som blir liite billigare lr så köper jag en på båten på torsdag. dilemma :)

haha hur som helst så löser det sig nog..

men nu är det jag behöver hjälp med. I och med att jag jobbade på taxfreen i vintras så har jag luktat sönder varenda parfym så jag kan verkligen inte bestämma mig för VAD jag ska köpa..
Ge mig förslag tack!!! antar att ingen kommer läsa detta men ja hoppas ändå :) hahaha

och säg inte Be delicious.. för ja vet att de säkert kommer bli den om ja inte kommer på nåt annat...
mitt säkra kort, som jag egentligen inte vill ha.. lr jo men ja e trött på den om vi säger så.


Hjälp, tack!

Kommentarer
Postat av: Case

Ralph Lauren - Romance
Calvin Klein - Truth eller den "nya" vad den nu heter?
Armani - funkar ju alltid som du vet.. ;)
Kan gå runt å kolla imorn om det dykt upp nåt nytt. Va länge sen jag va in å luktade.. Skulle kanske köpa en ny själv snart oxå. Hmm. Puss hejs.

2007-08-29 @ 00:04:22
Postat av: Emelie

det är svårt med parym, finns så många som lukar gott :)
jag har iaf, hugo boss, deep red och CK one.
lycka till med valet!

2007-08-29 @ 15:00:54
URL: http://emelieerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0