MondayBar SummerCruise!

Ja ikväll kl 20.15 lämnar vi värtahamnen för ett dygn fyllt med musik, härliga människor och fest! helt underbart kommer det bli..

har dock en hel del o hinna med innan avfärd.. åker väl härifrån strax efter 4 skulle ja tippa på.. bussen ska hämta upp oss i uppsala vid halv 5 men bäst o va på den säkra sidan :) de senaste ggrna har de varit ruskigt sena dock. men chansar inte här inte.

innan avfärd ska jag hinna; slinga håret, duscha, packa, BESTÄMMA VAD JAG SKA HA PÅ MIG, sova lite (lycka till), locka håret (tar sjukt nog en hel timme, nästan - trippellocktång o allt hår ska lockas) funderar på o permanenta nån gång i framtiden men mitt hår växer så fort så de känns dumt.
o så ska ja hinna med en massa annat oxå. kommer aldrig gå.


därför måste jag nu knata ner till Ica o köpa slingor.. sen hem o fixa med det o under tiden de sitter i får ja väl bestämma kläder lr nåt.. kommer aldrig hinna. GAH!

men kul kommer de bli!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det så kul =)

2007-08-30 @ 16:46:31
URL: http://emelieerikssons.blogg.se
Postat av: maria

Hoppas att ni hade det trevligt:)

2007-09-01 @ 17:07:08
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0