tung dag + ett visst hat mot comviq.

blev ingen promenad i morse, bangade när elin bangade. haha trist o gå ensam. men imorn blir de till o gå upp kl 7, en timme tidigare en jag behöver för en promenad med elin, sen jobba 10 o sen hem o träna fotboll. YEAY!

Blev inringd 2 timmar tidigare idag, bra bra men var en grymt tung dag massa folk o lite lugn. :(
Hände dock en rolig sak idag, har lovat martina att inte berätta men kul var det. hahaha

FIck min faktura från comviq idag. 1500!!!! GAAAH! ringde för o skälla på dom då det stod att jag hade wappat 69 MB. Vilket absolut inte stämmer.. jag har ju för tusan internet hemma. vad är detta? Då skyllde hon på att det har varit ett tekniskt fel o jag har wappat gratis sen i Januari (LÖGN) och att denna räkning var för alla dessa månader (LÖGN) På alla mina fakturor har det stått hur mycket jag har wappat för i kronor och det har jag betalat. och nu vill dom tydligen att jag ska betala igen. IDIOTER.. fan så leds jag börjar bli på comviq. dom har fått lite för höga tankar om sig själva nu när de gått så bra... jaja jag kommer få betala de där peningarna :( hon skulle skicka ut en specifikation över dessa tre månade. MEN VAD HAR JAG O JÄMFÖRA TIDER O SÅNT MED DÅ? puckokärring.. jaja usch jag skulle ha skällt lite till på henne. kan tänka mej vad hon sa om mej efter det samtalet. hihihihhihi....

nej tidigt i säng ikväll.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fasiken vad tråkigt det där låter..suck. Sånt där blir man riktigt j**la irriterad på!
Under valbord blir det ngt brunchliknande i ngn park för mig, evve, frida, fia + 2 Umeåtjejer evve pluggat med förr. sen ansluter ytterligare 2 stycken vänner till oss. Ska även försöka få med mig elin, Josse jobbar så hon kunde inte följa med. Mot kvällen blir det nog utgång inne i stan ngnstans + att vi ska inleda sommarens alla grillningar.
Händer för dig då?

2007-04-25 @ 21:18:58
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Maria

Oj, så massor av jobb för dig.Pengar pengar;) Du får se till att göra ngt roligt på kvällen då istället. Kom in till stan då vettja. nej, nu börjar Grey´s igen Kraaaam

2007-04-25 @ 21:24:34
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Anonym

*
Hej! har en liten omröstning i min blogg "4 outfits, vilken är din favorit" ? gå in och rösta :)
*

2007-04-25 @ 22:14:41
URL: http://stylöe
Postat av: Anonym

*
Hej! har en liten omröstning i min blogg "4 outfits, vilken är din favorit" ? gå in och rösta :)
*

2007-04-25 @ 22:14:49
URL: http://StylebyLise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0