Torsdagkväll.

Är helt slut efter att ha lekt med Klara i flera timmar. Phuu! Ska vila mig lite om ett tag, inatt ska vi köra till stockholm. hämta Patrik o Fredda kl 4. huua. men vi får fina slantar för det.. :)

Appropå peningar. Fick deklarationen idag. Får tillbaka ett par tusen på skatten. Sen räknade ja o mamma lite på mina reseavdrag, så de kommer bli runt 17000.. Wiihoo. det ska sparas till en resa.. antingen i sommar, eller så blir det till Vietnam eller Cambodja i vinter. skulle vara häftigt. Thailand längtar man ju tillbaka till, men det har blivit sååå charter av det hela.. bara kryllar av svenskar överallt och det finns inte många i ens närhet som inte varit där de senaste 2 åren. trist. Ingen spänning kvar. Så därför kan man ta V eller C innan det hinner bli som Thailand.

Pratade just med min gravida syster.. :) ska bli så skoj o bli moster. Lär ta o åka ner till Skåne o hälsa på dom snart. alldeles för länge sen, känns inte så kul alls.. Saknar dom ju! Får bli en liten tripp i sommar kanske.

Kommentarer
Postat av: Case

Hmm, ja visst e d mycke svenskar i Thailand, men Vietnam e sa satans HOGLJUDT sa man blir GALEN!! Haha. Tutar som fan pa allt o alla o springer efter en bokstavligt talat. Malaysia rostar jag nog for isafall. :) Kambodja vet jag ju inte an, men annars finns d ju fina oar i Thailand som inte har CHARTER om d e den du inte vill at. For svenskar finns d ta mig fan overallt. ;) Ha d bast och glad pask kaka lite agg o godis for mig me. Snart kommer jag hem. Langtar!! Let me know om du e ledig den 24 vore skoj. Puss o kraaaaaaaaam.

2007-04-06 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0