såå underbart med sol!

Ja fint väder idag igen. Bloggen verkar helskum, jag kan inte kolla arkivet och mina senaste inlägg finns inte med.. knas. Undrar om detta kommer med, vi får väl se.

Lördagen blev hur kul som helst, var fruktansvärt opeppad när ja kom till Jannika. vi traskade över till Åsa och Robert där vi blandade rosa pantern och drack o var glada, jag drack även ett grymt gott rödvin som jag inte tror finns på bolaget :( attans.
Sen blev det singstar. Det är ju absolut det bästa man kan ha till hands på en förfest. Alla kommer igång o de e sjukt kul.
Jag är dock kass, kommer aldrig i hela mitt liv lyckas spöa elin. Vann dock över Björn med 5000 poäng. hahahaha överlägsen. Och sopade även banan med robert 2 ggr. YEAY! annars åkte ja på stryk varje gång.
Så nu är det bevisat. tes kan inte sjunga. men lika glad är jag.

Igår jobbade jag 9 timmar och det var den värsta dagen nånsin, kändes som ett dygn, det var kaos på hela arlanda och vi fick massa förseningar. Det är inge kul alls när sommartrafiken har börjat men vintertrafiken fortfarande går den med. alltså går de in i varandra o de blir massa plan överalllt med samma avgångstider osv. KAOS.
Åsa ringde igår o frågade om ja kan jobba idag med, snäll som jag är tackade jag ja. Ska fråga om ja behövs imorgon oxå, sen tänkte jag vara ledig fram till den 10e när ja börjar på mitt nya. Känner att kroppen är trött.

nyduschad o redo för en ny dag. dock väldigt ont i huvud o mage. äta lite brunchaktigt nu, sen går bussen om en timme till jobbet.. hua.

Just ja, igårkväll när ja åkte hem från jobbet så var jag nästan alldeles ensam heela vägen från uppsala, fullmånen skrämdes lite och ja va rädd för att galna djur skulle flyga upp på vägen. plötsligt smäller de till högt som f-n på höger sida o ja tror att ett djur har sprungit in i bilen lr nåt.

Stannar i vänge o kollar. då är det listen (NY) på den NYA vindrutan som har lossnat och smällde emot sidan tokhårt. GALET RÄDD JA BLEV I ONÖDAN ALLTSÅ. vilket skitjobb dom gjort. ska ner med bilen imorgon o klaga tänkte jag. sådär kan de ju inte vara.. dummingar.. hehe

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är bakiiiis som fasiken. Vaknadestrax innan ett. Haha. Ha det så trevligt på jobbet nu! Kram

2007-04-01 @ 13:44:23
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: iRiC

uscha. hoppas du kör försiktigt och inte blir stoppad! ^^,

2007-04-01 @ 14:37:37
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Maria

Tråkigt när de inte fixar bilen ordentlig. Helt rätt, ner och skäll på dem,de borde ju rätta till det! Ha en trevlig dag på jobbet nu.Kram

2007-04-02 @ 13:14:13
URL: http://Mariiamiia.blogg.se
Postat av: Maria

En sak som inte stämmer med inlägget du skrev idag, står att det är skrivet idag. Ngt knas:)

2007-04-02 @ 13:14:50
URL: http://Mariiamiia.blogg.se
Postat av: iRiC

usch då, men ner och klaga över listen, så ska det ju inte vara. du verkar ha tur med bilar! haha ^^,

2007-04-03 @ 10:26:10
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Maria

Tack så mycket söt. Nu ska jag snart bege mig. Ha en trevlig dag. Kraaam

2007-04-03 @ 14:07:55
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0