NyShoppat...

Yes. det blev rätt sent för mig o elin, kom inte iväg förrän halv 4 nästan.. men mycket hittade vi. Jag köpte 2 par skor. ett par svart pumps och ett par röda. är grymt osäker på de röda.. men vi får se. kan va bra o ha och de var dessutom rätt billiga. Sen blev det även en vit jacka från hm. endast 318 kr då jag hade en liten rabattkupong på 20%. bra bra.. samt 2 par solglasögon från HM.. då jag märkte att linnet ja skulle köpa inte fanns på stan fick vi ta en sväng till gränby oxå, där fanns det.. LOVE it.. Tuptop som sitter rätt slappt och med en breeed mudd, eller vad man ska kalla det.. hehe.. Jaja brände iaf alldeles för mycket pengar. men vad gör det.. skitsamma helt enkelt.
fanns mycket mer jag ville ha men icke.

Ett tag ångrade vi oss att vi tog bilen in, hade varit så skönt o satt sig på en uteservering efter allt spring o ta en cider.. men icke gick de.. hade iallafall varit grymt mysigt. istället åkte vi hem o käkade pizza med henka, adde o jonte.. trevligt de oxå..

Imorgon är den stoora dagen.
fest fest fest. tror de blir lite förfest här hemma hos oss vid halv 5 tiden kanske. vi får se. Lät iaf som att chrille ville nåt sånt.. trevligt ska det bli. vi ska iväg o fira Hanna kl 12. lite överraskning med ost o kex.. mysigt. det kommer inte hinnas med nåt imorn så vi tar de ikväll så hon slipper stressa imorn. ska snart röra mig ut mot håkan o hjälpa sara o sådär...

well well.. lite bilder på det jag införskaffat mig idag...

 









nu lär ja kila.. natti natti på er.

Kommentarer
Postat av: julia

skitsnygga brillor från hm, jag har lika som dina vita fast svarta ;) man kan aldrig få för många. jackan var också frääääschhhh tesis. hoppas du får kul imorgon!

2007-04-13 @ 23:54:38
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se
Postat av: Maria

Snygg shopping! De där svarta pumpsen har jag, dessutom likadana vita, fast då i peeptoes. störtsköna!

2007-04-14 @ 06:03:23
URL: http://Mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0