Nu är den borta.

Kollade du oxå på rederiet när du var liten? jag tyckte det var såå bra. haha.. Läste igår om att "freja" kört på klippor o tog in vatten, o nu har den sjunkit till botten..

kom hem klockan 6 imorse. trött som en galning o magen va inte bra än.. Jag är alltså inte frisk från min dumma magsjuka, jag undrar vad det är :(

har iaf stoppat i mig 2 kanelbullar i.. kanske inte de smartaste. men men.

Vi ställde in lunchen hos mamma då min mage inte är i toppform, tar det i helgen istället.


Kommentarer
Postat av: Maria

Läste också att Freja skönk, tragiskt:) Tittade också på det när jag var mindre.

Usch vilken tråkig mage du har då, vi får hoppas att den är på topp snart igen! Inge skoj det där inte.

2007-04-06 @ 16:32:46
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: emelie

Rederiet är verkligen "back in the days" när det gäller tv-såpor.

2007-04-06 @ 18:25:57
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0