Lördag.

Grattis på födelsedagen Hanna.
klockan tolv inatt (igårkväll) samlades vi hemma hos håkan för att traska över till hanna o överraska henne med presenter, ost o kex och lite vin. Dom hade precis gått o lagt sig, hon blev sååå glad.. Blev kvar en timme ungefär sen hem o sova.. Nyss kommit hem från Sala, varit på bolaget o köpt mig en flaska vin. Ska ju tydligen bli lite förfest här hemma hos oss ikväll. Trevligt! var även in på apoteket o köpt lite grejer till mitt ansikte som e kaos för tillfället. hahaha..
 
Idag är det sagt att jag ska åka med Elin o kolla på fotboll, men vet verkligen inte om jag hinner.. deet kommer folk hit strax efter 4 skulle jag tippa på. och matchen börjar 13. Stress stress. Måste nog hoppa den..
Som tur är vet jag iaf vad jag ska ha på mig. Bara håret ja har lite funderingar över. Kanske ska be Sara om hjälp.

jaja, ikväll är det som sagt Hannas 30-års fest (pojkvännens syster) Hon tillsammans med 2 vänner ska ha en stor fest ikväll. det kommer bli såå kul!

Lär fixa lite nu, om jag ska hinna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det så trevligt ikväll nu gumman! Kram

2007-04-14 @ 16:45:17
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0